Pomoc

Jak złożyć zamówienie krok po kroku

Terminy wysyłek i realizacji zamówienia

Sprawdzanie statusu zamówienia 

Jak zapłacić za zakupy

Jak wysyłamy i pakujemy zakupy Klienta

Jakie produkty sprzedajemy

Gwarancje

Zwroty i Reklamacje

Najczęściej zadawane pytania

 


Składanie zamówienia

      Proces składania zamówienia w naszym sklepie jest przejrzysty i prosty. Osoby nie mające doświadczenia w robieniu zakupów przez Internet bez trudu powinny poradzić sobie z zakupami w naszym sklepie.


Jeśli wybrałeś już produkt który chcesz zakupić wystarczy kliknąć na ikonkę koszyka, która znajduje się pod zdjęciem towaru.

       lub      
 

Po kliknięciu na koszyk przy danym produkcie zostaniesz przeniesiony do koszyka. Tu możesz zobaczyć jakie produkty do tej pory wybrałeś, możesz na tym etapie sprawdzić zdjęcia wybranych produktów, ilość, cenę, wartość zamówienia. W tym miejscu możesz także dokonać zmian, usunąć za pomocą przycisku 'usuń' wybraną pozycję, zmienić ilość zamawianych pozycji wpisując odpowiednią wartość w polu 'ilość' obok produktu. Poniżej podsumowania koszyka znajdują się przyciski
 

Po kliknięciu na ten przycisk system przeniesie Cię do ostatnio przeglądanej strony.
 

Po kliknięciu tego przycisku system przeliczy wartość Twoich zakupów
 

Ten przycisk służy do usunięcia wszystkich produktów z koszyka
 

Klikając na ten przycisk zostaniesz przeniesiony do następnego etapu składania zamówienia, a mianowicie do formularza gdzie wpisać należy adres wysyłki i dane zamawiającego.
 

Na tym etapie zamówienia możliwe jest jeszcze wprowadzenie kuponu uprawniającego Cię do rabatu. Jeśli otrzymałeś wcześniej kupon rabatowy, wpisz jego numer w pole nad przyciskiem
i kliknij ten przycisk


 

System podliczy ponownie wartość Twojego zamówienia uwzględniając kupon rabatowy.

Jeśli dokonałeś wszystkich zmian możesz przystąpić do następnego kroku. Kliknij przycisk 'Zakończ zakupy, złóż zamówienie'. Teraz zostaniesz przeniesiony do strony na której możesz dokonać wyboru złożenia zakupu bez rejestracji lub zalogować się do istniejącego już konta. Jeśli nie chcesz zakładać konta, wybierz opcję 'zakupy bez rejestracji' i kliknij link 'zamawiam>'
Na tym etapie wyświetlą się formularze do wypełnienia :
      'Dane do zamówienia' - są to Twoje dane pod jakimi możemy się z Tobą kontaktować. Pod ten adres zostanie wysłana przesyłka. Jeśli dane do wysyłki są inne niż Twoje dane, musisz wypełnić dodatkowo formularz 'Adres dostawy'.
      'Dane do faktury'  jeśli potrzebujesz faktury VAT, wypełnij ten formularz. Na te dane wystawimy fakturę.
      'Adres dostawy' ten formularz należy wypełnić tylko wtedy kiedy adres wysyłki jest inny od adresu zamawiającego.
Kiedy wszystkie formularze są już dokładnie wypełnione możesz wybrać formę płatności.
Do wyboru są 4 opcje:
      'Przelew na konto' (wybierając tą opcję decydujesz się na wpłatę pieniędzy za zamówienie na nasz rachunek po złożeniu zamówienia za pomocą tradycyjnego przelewu w banku lub na poczcie. Kiedy wpłata zostanie zaksięgowana na naszym rachunku zamówienie zostanie przekazane do realizacji)
      'płatność przy odbiorze' (jeśli wybrałeś tą opcję, za przesyłkę i zamówiony towar zapłacisz przy odbiorze paczki listonoszowi lub kurierowi)
      'płatność przez PayU' (wybór tej opcji pozwoli na dokonanie wpłaty za zamówienie szybkimi płatnościami bankowymi lub kartą kredytową za pośrednictwem portalu PayU Kiedy otrzymamy potwierdzenie wykonania płatności przez klienta przekazujemy zamówienie do realizacji)
      'płatność gotówką w siedzibie firmy' (zamówiony towar możesz odebrać i opłacić osobiście w siedzibie naszej firmy. Przy wyborze tej opcji nie ponosisz żadnej dodatkowej opłaty)
 

Wybrałeś już formę płatności. Teraz system zapyta jaką firmą spedycyjną i jakim rodzajem przesyłki mamy wysłać do Ciebie paczkę z zamówionym towarem. Do wyboru mamy następujące opcje:
      'przesyłka zwykła' (Paczka zostanie wysłana do Ciebie pocztą polską, przesyłką ekonomiczną. Jest to najtańsza forma przesyłki. Poczta doręcza takie paczki w ciągu 4-5 dni roboczych. Jest to jednak termin deklarowany, nie gwarantowany)
      'przesyłka priorytetowa' (Jeśli wybierzesz tą opcję, paczka zostanie wysłana do Ciebie pocztą polską, przesyłką priorytetową. Przesyłka ta jest nieco droższa od przesyłki ekonomicznej, ale szybsza. Poczta postara się doręczyć Twoją paczkę w ciągu 2 dni roboczych. Podobnie jak w przypadku pierwszej opcji, tak i tu jest to jedynie termin deklarowany, nie gwarantowany.)
       'przesyłka kurierska' (Zalecana dla osób którym zależy szczególnie na czasie. Paczka zostanie wysłana firmą kurierską Siódemka lub UPS. Opcja ta jest najdroższa ale zarazem najbezpieczniejsza i najszybsza. Kurier doręczy do Ciebie przesyłkę w ciągu 1 dnia roboczego licząc od momentu nadania paczki. Jest to termin gwarantowany przez kuriera. Jeśli przewoźnik nie wywiąże się z podanego terminu przysługuje Ci prawo do zwrotu kosztów wysyłki)
Jeśli dokonałeś już wyboru i zaznaczyłeś odpowiednią opcję system zapyta czy chcesz otrzymać fakturę VAT. W odpowiednim polu zaznacz 'Tak' lub 'Nie'
Poniżej znajduje się jeszcze pole 'Dodatkowe informacje do zamówienia'. Jeśli więc masz jakieś pytania, szczególne życzenia lub uwagi opisz je tutaj. Postaramy się spełnić prośbę, odpowiedzieć na pytanie lub poprawić wskazany błąd.
 

By dokończyć składanie zamówienia musisz zrobić już tylko dwie rzeczy. Zaznacz ,że znasz i akceptujesz regulamin naszego sklepu (Oczywiście po uprzednim przeczytaniu go). Jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach w sklepie zaznacz także tą opcję i następnie kliknij przycisk 'Zamawiam'



Jeśli coś w poprzednich punktach zostało pominięte wyskoczy komunikat z prośbą o wypełnienie brakujących danych. W przypadku kiedy wszystkie pola zostały prawidłowo wypełnione zostaniesz przeniesiony do strony z potwierdzeniem przyjęcia Twojego zamówienia.
W przypadku wybrania opcji 'płatność przelewem' zostaną w potwierdzeniu wyświetlone dane potrzebne do wpłaty. Jeśli wybrałeś opcję PayU zostaniesz poproszony o przejście do serwisu PayU i dokonanie wpłaty poprzez zabezpieczony system do transakcji elektronicznych.
Żadne podawane w tym systemie dane nie zostaną przez nas zapisane ani przekazane osobom trzecim. Każdorazowo po złożeniu zamówienia w naszym sklepie otrzymasz także potwierdzenie przyjęcia zamówienia na skrzynkę pocztową.
Jeśli masz jakieś pytania związane z działaniem sklepu, systemu zamawiania, koszyka lub płatności zadzwoń do nas pod numer 512 083 388 lub napisz maila pod adres sklep@eplakaty.pl


 


Terminy wysyłek i realizacji zamówienia

W zależności od wybranego towaru, sposobu płatności i dostawy, czas dostarczenia przesyłki do Klienta znacznie się różni. Wszystkie zamówienia realizowane są w jak najkrótszym możliwym terminie, jednak nie zawsze uda się nam dochować terminów podanych na stronie. Za sytuacje takie z góry serdecznie przepraszamy naszych Klientów. Zapewniamy jednak , że dokładamy wszelkich starań by sytuacji takich nie było.
 Na czas dostarczenia przesyłki do Klienta składa się termin wysyłki + czas dostawy przesyłki przez przewoźnika.
Termin wysyłki podany jest w opisie każdego produktu. Dla różnych produktów termin wysyłki może być inny. Towary , które w danej chwili mamy na magazynie podpisane są : 'wysyłamy w ciągu 24 godzin'  oznacza to , że towar zostanie wysłany w ciągu 24 godzin licząc od momentu przyjęcia zamówienia lub wpłynięcia wpłaty za zamówienie. Produkty sprowadzane po zamówieniu Klienta od producentów i dostawców krajowych, wyroby produkowane na zamówienie przez naszą firmę mają podaną informację: 'wysyłamy w ciągu 7 dni'. Produkty sprowadzane na zamówienie Klienta od dostawców i producentów zagranicznych mają termin wysyłki 21 dni, widnieje przy nich informacja 'wysyłamy w ciągu 21 dni'. Wszystkie terminy podawane na stronie nie uwzględniają sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. Są to potocznie nazywane 'dni robocze' Termin wysyłki liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty za zamówienie lub od momentu wpłynięcia zamówienia za pobraniem.
Czas dostawy przesyłki przez przewoźnika to nic innego jak czas potrzebny firmie kurierskiej lub listonoszowi na doręczenie przesyłki do Państwa rąk. Czas dostawy liczony jest od momentu wydania przesyłki kurierowi lub listonoszowi. W zależności od wybranej formy dostawy termin ten może wynieść od 1 do kilkunastu dni. W przypadku kuriera jest to termin gwarantowany, w przypadku poczty są t jedynie terminy deklarowane.


 


Status zamówienia

By sprawdzić status zamówienia proszę kontaktować się z naszym biurem obsługi klienta telefonicznie lub mailowo. (14) 6 760 365 , sklep@eplakaty.pl
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16

 


Płatność za zakupy
 

 Za zakupy dokonane w naszym sklepie można zapłacić przelewem, za pobraniem , poprzez PayU lub osobiście gotówką w siedzibie naszej firmy. Poniżej opisane zostały wszystkie rodzaje płatności.
'Przelew na konto'  (Wpłata pieniędzy za zamówienie i transport na rachunek bankowy po złożeniu zamówienia, za pomocą tradycyjnego przelewu w banku lub na poczcie. Kiedy wpłata zostanie zaksięgowana na naszym rachunku zamówienie zostanie przekazane do realizacji)
'płatność przy odbiorze' (Za przesyłkę i zamówiony towar zapłacisz przy odbiorze paczki listonoszowi lub kurierowi, który ją dostarczy)
'płatność przez PayU' (Szybkie płatności online. Korzystając z PayU możesz dokonać wpłaty szybkim przelewem, kratą kredytową lub płatniczą. Więcej informacji na temat tego sposobu płatności znajdziesz na stronie www.PayU.pl)
'płatność gotówką w siedzibie firmy' (Za zamówienie możesz zapłacić gotówką w siedzibie firmy)

 


Jak wysyłamy Twoje zakupy
 

Wszystkie zakupione w naszym sklepie produkty na czas wysyłki odpowiednio zabezpieczamy. Lata doświadczenia pozwoliły nam dopracować sposób pakowania tak by zminimalizować uszkodzenia towaru podczas transportu niemal do zera. Każdy towar wysyłany za pośrednictwem poczty lub kuriera jest ubezpieczony. Oznacza to , że jeśli otrzymasz produkt zniszczony podczas transportu masz możliwość wniesienia reklamacji i otrzymania rekompensaty za zniszczone produkty. Poniżej opisany został proces pakowania każdego z naszych oferowanych produktów.


Plakaty zanim plakat zostanie wysłany pocztą lub kurierem zostaje on odpowiednio zapakowany. Przed spakowaniem plakatu jest on rolowany, następnie foliowany lub pakowany w foliowy woreczek. Dzięki temu podczas transportu plakat zabezpieczony jest przed drobnymi zarysowaniami i wilgocią. Tak przygotowany plakat pakowany jest w twardą tekturową tubę o średnicy minimum 40 mm i grubości ścianki 2mm. Tuba jest bardzo wytrzymała i sztywna. By zniszczyć takie opakowanie plakatu kurier lub listonosz musiałby stanąć na niej i nacisnąć całym ciężarem ciała. Jeśli jednak zdarzy się tak, że otrzymają Państwo widocznie odkształconą tubę lub przedziurawioną należy odmówić jej przyjęcia lub przyjąć z zastrzeżeniem możliwości wniesienia reklamacji w ciągu kilku najbliższych dni. 

 

 Reprodukcje są one pakowane na takiej samej zasadzie jak plakaty. Do wysyłki reprodukcji stosujemy tuby o większej średnicy, min 50 mm.

 Fototapety wszystkie bryty fototapety przed spakowaniem są zwijane razem a następnie w szary pakowany papier. Papier chroni wydruki przed zabrudzeniami i zarysowaniami. Do tego jest zawinięty na krawędziach wydruku dzięki czemu chroni brzegi fototapet przez zagnieceniami. Fototapety wkładane są do twardej, grubej tuby tekturowej z litego papieru. Tuby o średnicy 50 , 70 mm i grubości ścianki 3 mm są niemal nie do zniszczenia. Do każdego opakowania z fototapetą dodawana jest instrukcja klejenia.


Antyramy i Ramy są to produkty wyjątkowo podatne na uszkodzenia, dlatego pakowane są szczególnie starannie. Każda antyrama i rama zakupiona w naszym sklepie pakowana jest w tekturową ramkę, zabezpieczana narożnikami lub/i zawijana tekturą falistą lub/i folią bąbelkową. Pleksa znajdująca się w ramach i antyramach z dwóch stron zabezpieczona jest cienką warstwą folii , którą należy oderwać przed zawieszeniem ramek na ścianie. Dodatkowo w opakowaniach stosujemy w wypełnienie piankowe na krawędziach górnej i dolnej przesyłki by podczas uderzenia produkt nie miał bezpośredniej styczności z twardym podłożem. Dzięki takiemu zabezpieczeniu przesyłki są bardziej elastyczne i odporne na silne uderzenia o beton, płytki itd. Przygotowane do wysyłki ramy i antyramy pakowane są w pudełko kartonowe o grubości ścianki minimum podwójnego kartonu z fali. Pudełka oklejane są etykietami ostrzegawczymi a całość zaklejana firmową taśmą. Produkty z tej kategorii wysyłamy jedynie za pośrednictwem kuriera.
 

Obrazy pakowane są na tej samej zasadzie co antyramy i ramy.

 


Nasze produkty
 

Obecnie możemy zaoferować naszym Klientom szereg produktów produkcji europejskich i krajowych producentów a także obrazy, reprodukcje i fototapety naszej produkcji. Lista produktów jakie sprzedajemy jako producent :
Plakaty, obrazy, reprodukcje, obrazy na płótnie, naklejki (fototapety samoprzylepne), fototapety papierowe, fototapety winylowe, fototapety na zamówienie, plakaty na zamówienie, reprodukcje i obrazy na zamówienie.
Jesteśmy także dystrybutorem:
Antyram, ram drewnianych, ram aluminiowych, plakatów filmowych, muzycznych i o innej tematyce, reprodukcji, fototapet, kalendarzy, przypinek, obrazów

 


Najczęściej zadawane pytania

Jak sprawdzić na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie ?
Napisz do nas maila pod adres sklep@eplakaty.pl lub zadzwoń pod jeden z numerów telefonów podanych na stronie "kontakt" . odpowiedzi na pytania udzielamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16
Czy możecie wydrukować plakat, fototapetę lub obraz z mojego zdjęcia ?
Tak, istnieje możliwość wykonania wydruku na indywidualne zamówienia. Wystarczy przesłać do nas zdjęcie na maila sklep@eplakaty.pl lub napisać , który z naszych produktów mamy wydrukować w innych wymiarach. Nasz grafik przygotuje projekt, wycenę i prześle odpowiedź na Państwa maila.
Czy mogę zapłacić za zakupy kartą kredytową ?
Tak, w naszym sklepie istnieje możliwość zapłaty kartą kredytową poprzez bezpieczny system płatności udostępniony przez serwis PayU
Jak długo muszę czekać na zakupiony towar ?
W zależności od dostępności towaru na magazynie i wybranego sposobu dostawy zamówienie może zostać wysłane od 1 do 21 dni roboczych i dostarczone w ciągu 1 do 6 dni roboczych przez przewoźnika. Ponad 99% towarów mamy u siebie na magazynie. Tylko około 1 % z asortymentu to produkty na których wysyłkę trzeba zaczekać dłużej ponieważ sprowadzamy je od dostawców dopiero po otrzymaniu zamówienia od Klienta
Czy mogę odebrać towar osobiście ?
Tak, zakupione produkty po uprzednim umówieniu się na odpowiedni dzień można odebrać w siedzibie firmy.
Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji na stronie ?
Tak, zamówienie w naszym sklepie można złożyć podając tylko dane do wysyłki bez zapisywania ich w naszym systemie na stałe.
Co jeśli zakupiony towar nie spodoba mi się ?
Zakupiony w naszym sklepie towar można odesłać bez podania przyczyny w ciągu 14 dni roboczych licząc od momentu odebrania przesyłki. Więcej informacji na ten temat znajduje się w sekcji "Zwroty i Reklamacje"
Czy wysyłacie towar za granicę ?
Tak, możemy wysłać paczkę z zamówionymi produktami za granicę. W przypadku takiego zamówienia koszty wysyłki ustalane są indywidualnie z Klientem. Jeśli chcą Państwo złożyć zamówienie z dostawą za granicę proszę o kontakt pod adresem sklep@eplakaty.pl

 


Gwarancje
 

Wszystkie nasze produkty są objęte 12 miesięczną gwarancją. Okres ten jest liczony od daty sprzedaży. Gwarancja w żaden sposób nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową kupna.

Czego NIE obejmuje gwarancja?

Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabrycznie tkwiące w produkcie. Nie obejmuje ona również uszkodzeń mechanicznych oraz innych wynikających z niewłaściwego użytkowania lub zdarzeń losowych takich jak zalanie, pożar itd.. Gwarancja zostaje unieważniona w przypadku ingerencji w produkt lub naprawy poza siedzibą naszej firmy. która zależności od lokacji oraz rodzaju zgłoszonego problemu poda dane kontaktowe serwisu, który najlepiej odpowiada Państwa potrzebom. 

 


Zwroty i Reklamacje

1. Odstąpienie od umowy bez podania przyczyny:

Każdy towar zakupiony w naszym sklepie można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni roboczych licząc od momentu odebrania przesyłki. Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku sklep zwróci wartość zamówionego towaru i opłaconych kosztów wysyłki przez kupującego (koszty wysyłki zwracane są maksymalnie do wysokości najtańszej dostępnej formy wysyłki jaka była udostępniona przy kupowanym produkcie).

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@eplakaty.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres

FLASH
ul. Słoneczna 94
39-200 Dębica

Przykładowy formularz oświadczenia woli do wydrukowania można pobrać klikając TUTAJ

Produkty powinny być należycie zabezpieczenie na czas transportu.

2. Zwrot towaru posiadającego wady fabryczne, uszkodzonego bądź niezgodnego z zamówieniem:
 

Jeśli zakupiony produkt posiada wady fabryczne (przebarwienia, braki w druku, wady materiałowe wyraźnie powstałe na skutek błędu w produkcji), jest uszkodzony lub niegodny z zamówieniem Klientowi przysługuje prawo do reklamacji. Pismo reklamacyjne wraz z reklamowanym towarem należy przesłać na adres naszej firmy: FLASH, ul. Słoneczna 94, 39-200 Dębica. Wzór pisma można pobrać klikając TUTAJ
Produkty powinny być należycie zabezpieczenie na czas transportu i odesłane rejestrowaną przesyłką ekonomiczną (list polecony ekonomiczny lub paczka ekonomiczna). Sklep rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

3. Brak możliwości odstąpienia od umowy
 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
 

PayU